Згідно із законом України «Про захист прав споживачів» не всі категорії товарів підлягають поверненню.
Зокрема, не підлягають поверненню:
- парфюмерно-косметичні вироби;
- розчіски, гребенці та щітки масажні;
- товари в аерозольній упаковці;
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- інші товари, відповідно переліку вказаному у Постанові.
Ми розуміємо, що інколи можуть виникнути непередбачувані ситуації. Навіть у найвідоміших брендів можуть траплятися виробничі недоліки.
Отримали інший товар замість замовленого? Виявили пошкодження при отриманні? Знайшли дефект у продукції? Ми готові допомогти вам у вирішенні цих питань.
Якщо при отриманні замовлення через кур'єра або у відділенні поштової служби товар не відповідає вашому замовленню, ви маєте право відмовитися від усього замовлення, а не окремих позицій.
У випадку, якщо ви помітили пошкодження упаковки і бажаєте повернути товар, будь ласка, не відкривайте інші позиції з замовлення. Ми не зможемо прийняти часткове повернення окремих товарів з замовлення або товарів з пошкодженою упаковкою.
Якщо проблема з товаром була виявлена пізніше, напишіть нам на електронну пошту, вказавши номер замовлення, короткий опис ситуації, а також додайте фото та відео товару, який ви бажаєте повернути (у випадку, якщо він підлягає поверненню).
Ваші запити щодо повернення товару можна надсилати на електронну адресу: misobeautyboutique@gmail.com
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити будь-яку ситуацію якнайшвидше і максимально ефективно.